Update


Kl. 01:20 |

 

Idag var jag inom MIO & gjorde en beställning på detta fina Sideboard som jag länge suktat efter, så om ca 1 ½ vecka får vi hämta det! Det kommer bli så fint så fint...


Sitter på jobbet & har gjort klart att "kvällsgöra" innan det är dags för alla att försöka sova, är hyffsat lungt & vi har några tomma platser, men det har även resten av huset så förhopnningsvis blir det en lugn natt.

Kvällens Bodystep pass gick över förväntan riktigt bra, flåset kom lite väl tidigt kanske & benen blev lite möra lite för tiiidigt, men jag är otroligt nöjd eftersom det var som sagt evigheter sedan sist. Morgondagens träning får vi se, ska först och främst sova till jag känner mig riktigt utvilad, annars blir det kanske ett pumppass på fredan ?


Nu ska jag gå o va lite social med mina arbetskollegor, kvällsfika! = En liten tallrik Fil! Mums.





Kommentarer



Kom ihåg mig?