Säg hej till Marrami´s Nicholas"Sylvester"


Kl. 03:32 |
Hej på er! Nu är man back on track again, alltså på jobbet & snart har det gått halv tid, natt 1/3. Förresten så är det min sista nattvecka nu och nästa vecka blir det "dagtid" igen, men inte förrän nästa torsdag! Jag har iaf haft två härliga lediga dagar med b.la besök i Hudik, som slutade med att en liten vovve fick följa med oss hem. Min moster har en kennel & denne lille krabat finns kvar!  Vi ska få ha honom till på söndag är det tänkt, men frågan är bara hur jag /vi ska kunna lämna tillbaka honom igen ? Nu ska jag inte tänka på det utan istället ska jag NJUTA varje dag med denna lilla vovve!




Här har ni lille Marrami´s Nicholas "Sylvester" som J gärna kallar honom... han ska hela tiden vara nära & gosig. Han är alltid på glatt humör! Kommer springandes så fort man ropar på honom.

  

Idag har vi varit ute i matforsskogarna för att leta lite svamp, tyvärr kom vi hem nästan tomhänta! Men en härlig tur i skogen med mycket friskluft nöjde vi oss mycket väl med!  Då vi kom hem somnade både jag & "Sylvester" i sängen, vi var helt slut.


Eftersom J inte har ringt något så förmodar jag att det går bra för "grabbarna" där hemma, förhoppningsvis sover båda två. Måste erkänna att lusten att åka till jobbet den fanns inte då det var dags, ville hellre stanna hemma & mysa! That´s life! När jag kommer hem i morgon åker J på jobbet & för mig & lillen blir det nog lek/promenad så han blir lite trött & kan tänka sig sova några timmar medans jag tar igen några timmar.




Kommentarer



Kom ihåg mig?