VÄLKOMMEN SEPTEMBER !


Kl. 11:10 |
Godmorgon. Jag kan inte tro att jag sitter här i köket med en kopp kaffen & bloggar den här tiden. Inte ofta jag kliver upp 8.30 när jag ska jobba kvällen. Anledningen är att jag inte har kunnat sova & renoveringen på parkeringen gör det inte lättare heller. Lika bra att kliva upp & FÅNGA DAGEN! Tänkte slå mig ner i soffan nu & se på Pojken i randig pyjamas. Har du sett den filmen ?

Hur gick träningen igår då? Jo det gick bra, över förväntan. Körde igenom hela kroppen, började med rygg. Kändes riktigt skönt att få sträcka ut den & ta i. Fortsatte sen med lite axlar, bröst, biceps, triceps, baksida lår, framsida lår & avsluta med lite mage. Att jag fick mjölksyra i varje muskel hör väl till när man inte har tränat på år & dar, eller ? ;-) Den muskeldel jag märkte mest på att jag inte har tränat på väldigt längen är bröst, värmde upp igår på 10 kg (bänkpress), jag brukar värma upp på 20 kg! Men snart är jag där igen!  Å jaaa, träningvärken finns här, mest på bröst! Så skönt.



Direkt efter blev den en ekologisk osaltat riskaka & protein.

 

Nöjd & happy Sara som tog sig igenom passet! I morgon är det dags igen.

September = höst för mig= Ny start= Börja träna! och startskottet gick igår. Har startskottet gått för dig ? Eller har du hållt igång hela sommaren ?




Kommentarer



Kom ihåg mig?