The end ? Finito ? Slut ?


Kl. 21:59 |

I morgon kommer jag få sällskap hemma av J, han har sån tur att han kan jobba hemifrån. Behöver inte sjukskriva sig & förlora pengar för förkylning. Han har det bra. Jag har intagit sängläge nu & mina ögon vill gå igen. Började läsa Henning Mankells Kinesen igår kväll för 2:a (!) gången, första gången läste jag bara 10 sidor :-P  Lite roligt då den utspelar sig i Hudiksvall.. Näää nu blir det gonatt.

Skulle du sakna min blogg om jag tog bort den ? Jag tycker det är skönt att ha en blogg, att få skriva av sig lite. Att låta mina vänner kika in & se vad jag har för mig. Men nu finns ju facebook :-)  Så, nästa gång du kikar in här, existerar inte Sara´s diary längre...kanske





Kommentarer
Maria

Tycker det är roligt att läsa din blogg! Vore tråkigt om du slutade. Men man ska göra det som känns rätt!

Lycka till med allt!

Maria från Skåne




Kom ihåg mig?