Mys i soffan


Kl. 22:26 |



Myser i soffan med en kopp the med honug & en skvätt mjölk. Två finncrisp med smör & ost. Ser på True blood. J ligger i badet. Stackarn, börjar bli krasslig!


Hej på er! För en stund sedan kom jag hem från en bra kväll på jobbet. Tänk, på detta ställe hinner jag äta maten varm i lugn & ro. Tror min mage kommer må så bra på detta ställe. Mycket som är annorlunda ;-) Ser framemot en förmiddag i morgon, trots att det innebär att kliva upp tidigt.


Idag fick jag stressa mig igenom gymmet. Dock den korta tiden det blev, så darra benen som aldrig förr & svetten rann. Kanske är dom "sämsta" pasen dom bästa ibland ? I morgon blir det inge gym, men en powerwalk ska jag väl hinna med ?



Följer du True blood ? Jag missade första avsnittet, men ska se det någon dag på nätet.

 





Kommentarer
Sanna

Självklart följer jag true blood. Såg första avsnittet och har spelat in gårdagens och ska se det i kväll. Jag tycker det blir försent att sitta uppe och se på tv till 23 när barnen vaknar klockan 6 på morgonen.

Anonym

Vad är det för avd du jobbar på nu då?

:-)




Kom ihåg mig?