Confused


Kl. 22:21 |

Jag ser på min statistik här på bloggen att några av er kikar in här...kul ! Egentligen behöver jag inte förklara men jag tycker ni förtjänar det. Jag har hamnat i en djupgrop som heter "Jag vill inte blogga eller läsa bloggar".  Jag trodde att om jag nischa min blogg & bytte plats skulle jag komma upp ur gropen, det skulle bli roligare. Jag har ju bloggat i ca 4 år, det har varit en del av min vardag. Men tyvärr så blev det inte som jag tänkt ;-) Nu har jag loggat in här & skrivit om jag känner för det...kanske är det en början på mitt bloggande igen ? Hoppas jag kommer upp från gropen & börjar blogga igen, för jag tycker det är roligt att skriva & allra helst läsa era kommentarer, även om ni INTE har varit så duktig på det den senaste tiden. Kanske är det orsaken att jag hamna i gropen ? Det är ju kommentarerna som gör det roligare att blogga, ellerhur ?


Jaja, ni lär ju märka när jag kommer upp ur "Jag vill inte blogga eller läsa bloggar" gropen... Kram till er så längen !





Kommentarer



Kom ihåg mig?