Surfar på grannens


Kl. 21:21 |
Woohoooo! Jag kommer ut på nätet, vårat är sönder så jag är lite ful & använder grannens. Dock kommer det säkert att avbrytas snart, bäst jag snabbar mig. Idag är det kanelbullens dag & vet ni vad ? Det har inte slinkit ner en enda. Vi har bara myst i dag i soffan med 2 st Johan Falk filmer & Bitelinepizza. När det var dags för Greys Anatomy reprisen och onte tree hill åkte J till en kompis & spela lite tvspel. Han har inte kommit hem än, så jag tror jag ska hoppa ner i badet & skrubba. Ni vet ha lite tjejmys med fotfil & bodyscrub ! Men först måste jag skynda att boka in ett träningspass på Ego, Pump eller spinning, får se!




Ett av mina senaste shopping kommer från Lindex. En lite stickig sak men jag inbillar mig att bli van ;-) Lite ovanligt att jag shoppar vitt, men det är ju så fräscht. Eller hur ?




Kommentarer
Emma

Jättefin tröja :-)

Sara

Emma: Tack så mycket. Den finns på Lindex, även i rosa.




Kom ihåg mig?