Nu åker jag till plantagen, jag ska jaga ljung !


Kl. 12:36 |
Nu har besöket åkt mot birsta, Johanna & Jimmy! Jag är fyra böcker twiligtfattigare men ett paket quickstart Herballife rikare :-) Med start på måndag. Jag körde detta för ca 3 år sedan, då jag träffade J. Då mådde jag så bra, magen krångla inte & jag kände mig piggare + blev jag några kg lättare. Nu hoppas jag givetvis på samma resultat. Har du testat Herballife ?



Nu mot plantagen, en kaffe med mam + family & sen till min makeover, can wait !




Kommentarer
Marie

Vi får väll pusha varann då eftersom jag startade i måndags:-)Känner mig redan lite piggare och inget speciellt sötsug heller och ner 1 Kg!



Kram Marie

Sara

Marie: Ja men just ja, du hade ju också börjat :-) Vad roligt att du känner dig piggare..jag är lite nervös... :-)




Kom ihåg mig?