Mättande frukost


Kl. 12:13 |

Fil 3% med en skvätt grädde. Linfrön & solrosfrön
1 ägg

Hemma gjord latté



Nu är jag laddad för bus, lek & bad på Alnöbadet.

Godmorgon bloggisar. Vad härligt det känns att kliva upp hyffsat tidigt & mysa ner i soffan med nyhetsmorgon & en hemmagjord latte. Att vara ledig en helgdag är en helt annan känsla än att vara ledig en vardag. Tyckte ni att rätt IDOL åkte ut igår ?  jag är förvånad över att han lyckades hålla sig kvar så längen, nästa vecka åker Rabih eller Erika. Sen är ELITEN kvar! Vilken kvalité det är på IDOLERA i år, juryn har verkligen lyckats.





Kommentarer
Sanna

Nej jag tyckte nicklas var bra. Valde alltid bra låtar och var charmig, kanske inte perfekt sång men jag tycker det blir tråkigt när det är för perfekt, som Mariette. Nu håller jag på Tove, Erik och Calle. Hur tusan juryn kan hylla Rabuh hela tiden är ju en gåta. Han låter ju för fan som Björnes magasin.




Kom ihåg mig?