Underbara torsdag


Kl. 18:58 |

Nu har vi kommit hem. Strax ska vi sätta oss (läs lägga oss) i soffan & se 4:e Johan Falk filmen. Jag måste rekomendera er att se den 3:e, ruskigt bra :-)

Direkt efter jobbet for jag ner till stan & mötte upp S. Vi gick till ett ekologiskt fik som heter Tant Anki & Fröken Sara, där blev det en sallad på rökt renkött, västerbottenost & pepparotscreme! Ljuvligt gott. Dock hann jag inte med att ta någon bild att visa er ;-)

Hur går det med Herbalife då? Jag känner mig betydligt bättre i magen & känner mig lite piggare. Dock saknar jag grötfrukosten & lunchen på jobbet. Jag försöker att smita ut tidigare än alla andra för att slippa känna deras mat doft. Men detta är ju inget som jag ska fortsätta med längen, jag kör tills det har tagit slut.

Nu ska jag koka en kopp te & ta 2 st fincrisp med avocado på, kvällsfika är så gott, eller hur ??

 



Osminkad sara för någon dag sedan...usch blekfis ;-)

CIAO





Kommentarer



Kom ihåg mig?