Brunch


Kl. 13:17 |

Vad härligt, solen skiner ute men den luras väl som vanligt ? I skrivande stund så slurpar jag kaffet efter att ha intagit frukost/brunch. Fil 3%, en skvätt grädde, linfrö & solrosfrön. Ett ägg & nu en kopp kaffe. Nu kommer jag hålla mig till middagen som intas på jobbet.

Planen nu är att göra mig ordning & dra in till stan, vore trevligt att stroa i lite affärer. Måste spana in en ny jacka/kappa samt ett par skinnhandskar. Springa in på KappAhl igen & klämma på den vita blusen kanske ? Fast egentligen borde jag ringa till AEA & prata om min framtid...

 



Nu har jag inte många dagar kvar på jobbet. Det är med många känslor jag går till jobbet nu om dagarna..jag är både ARG & ledsen, men mest FÖRBANNAD!! Vi vikarier är SÅ utnyttjade...





Kommentarer



Kom ihåg mig?