Wednesday


Kl. 11:18 |

Just nu väntar jag på att kylskåpsgubbarna ska komma & fixa våran kyl, så jag kan plocka in allt som står ute på balkongen. Har vi otur måste vi köpa ett nytt. Vaknade med lite lätt huvudvärk som nu satt sig i ögonen, det enda som hjälper är en naproxen med tyvärr är dom slut här hemma. Hoppas på att det ska gå över innan jag börjar jobba, för då måste jag vara alert & koncentrerad. Min almanacka börjar ta slut & det är dags för att köpa en ny. En från akademibokhandeln kanske ? Jag har sett flera bloggare som tipsat om "personlig almanacka", en sån har jag haft & jag var inte nöjd med den. Stor, klumpig & stel, jag vill ha en mjuk, gärna smal & svart. Dagens i-landsproblem ? ;-)





Just nu har jag en almanacka från vårdförbundet.





Kommentarer



Kom ihåg mig?