Hemma från stan men strax iväg igen...


Kl. 15:37 |
Hemma en snabbvisit. Ska alldels strax åka & hämta J på jobbet, sen direkt till bergsåker där middagen ska serveras. Dagens lunch intogs på Sushi baren vid sjögatan, riktigt gott & riktigt trevligt sällskap. Ett besök på ögat blev då en av tjejerna skulle hämta ut sina nybeställda glasögon, jag blev glatt överasskad av utbudet dom har där. Är det kanske där jag kommer köpa mina glasögon? Det är verkligen på tiden!

Med mig hem från stan blev två flaskor från systembolaget, ena flaskan är Beringer & den andra kan jag inte avslöja då det är en suprise till J. För att surprisen ska bli så lyckad som möjligt blev det att en påse från  cervera också följde med hem...

Har ni något tips på vad man kan snaska på ikväll ? Godis eller chips med dipp känns så uttjatat....rökta räkor kanske ?




Kommentarer
Sanna

Har du inte funderat på att fixa synen istället? Jag gjorde det för några år sedan och det har jag inte ångrat en sekund. Hmm, snasktips då, ostbricka kanske?

Emelie

Håller med dig!:) Jätte intressant kurs! Jag har redan haft tentan för 2 ½ vecka sedan, har dock inte fått tillbaka den än så vet inte riktit resultatet.. Körde precis som det du tipsade om, varje område för sig!:) Ett klockrent sätt, gjorde likadant då vi hade anatomin i år 1! :)

Emelie

Ja precis, de tar god tid på sig! ;) Ne, vi har inte läst den ännu! :) Ja, det känns som att upplägget jag haft på de senaste tentorna fungerat bra och jag kommer forsätta lika! :) Vi ska ut på praktik direkt då vi kommer hem från Thailand i Januari på sjukhuset. Vi har dock inte fått önskat ännu, men det kommer väll! :) Det ska verkligen bli super kul att komma ut i verkligheten ett tag igen! :)




Kom ihåg mig?