Avnjuter 3 rätter hemma


Kl. 19:55 |



Nu är jag PROPPMÄTT! Jag kan inte förstå hur jag ska få ner efterätten, förhoppningsvis sparas den till ROBINSON!

 

Vad min karl kan! Till förrätt blev det Laxsallad alá caribien. Varmrätt blev plankstek på oxfilé & hemmagjord potatismos. Haricorverts inlindad i bacon samt tryffelsås + tomat med flingsalt. Efterrätten är tydligen pannacotta med caramel som han gjort själv. Det röda vinet heter windsor & är gjort på zinfandeldruvan.


Visst är det mysigt att avnjuta GOD middag hemma med tända ljus på tu man hand. Att boka bord ute behövs verkligen inte för att förgylla en helg. Vilken tur att vi kom in på ämnet om thailandsresan, nu är tågbiljetterna hem bokade, 1:a klass såklart! Jag hade helt glömt bort att boka ;-) snart snart snart är vi i PARADISET igen.

VAD GÖR NI IKVÄLL ?





Kommentarer
Alexandra i Australien

sv: Hihi, ja australien är fantastiskt! :) Vi gör båda :) Kram




Kom ihåg mig?