Ännu en helg har snart passerat


Kl. 17:20 |

Hej bloggisar Ursäkta min frånvaro i helgen, har haft fullt upp efter jobbet & prioriterat lugn & ro. Det känns jättebra att vara tillbaka på jobbet efter 5 arbetslösa dagar, även om detta "bara" är i 3 veckor. Till veckan borde jag få veta mer om min framtid...

Vi har precis njutit en god middag, rökt fläskfilé som vi stekte i panna med shitakesvamp, creme fraich & vispgrädde. Nu har jag tänt ljus i lägenheten & mysfaktorn är hög. Ännu högre kommer den snart att bli då vi ska se sista filmen av Johan Falk. Först en kopp kaffe, annars finns risken att jag kommer somna i J´s armar.

 

Saknar att inte kunna fläta luggen, nu är den alldeles för kort eftersom jag gjorde ett spontanklipp för några veckor sedan.


Imorgon börjar en ny fräsch vecka, min kommer innehålla jobb & förhoppningsvis lite träning på Ego och promenader hem ifrån jobbet då jag jobbar till 16.00

Ha en fortsatt mysig söndag.





Kommentarer



Kom ihåg mig?