Söndag = Vilodag


Kl. 15:12 |
Vilken härlig ledig dag. Jag gör verkligen ingenting, går runt i morgonrock här hemma & bara myser. För att bättra på samvetet så har jag dammsugat lite, vikt tvätt & förberett för matlagningen senare. Nu väntar jag på att kanal 5 ska börja visa alla bra serier; Ugly betty, Desperate Housewhives, Gossipgirl, Grey´s Anatomy & One Tree Hill.
Vad pysslar ni med idag ?

Här kommer några bilder från gårdagens utgång, jisses vad roligt det var. Jag är så glad att jag följde med ut trots att jag hade jobbat kvällen. Spontana utgångar brukar vara roligast. I går kom det fram några tjejer som berätta att de läste bloggen, kul :-)



Crazybild! Jag & Vickan på dansgolvet. Tummen UPP för bra musik! Håret har tappat volymen & jag svettig av all dans.



Toalettbesök! ;-) Mina favorit klackisar.



Anna & Johanna




Kommentarer
Vickan

Haha, hade helt glömt bort att vi tog bilder:D Men roligt hade vi, får vi absolut göra om!




Kom ihåg mig?