Skål på er.


Kl. 20:20 |
Visst är jag generös med bilder idag ? Roligt med webcam, men jag önskade att den vore lite bättre. Sitter i köket & dricker ett glas rött ur favorit glasen, tror dom är köpta på Cervera. Läser era bloggar & lyssnar på musik via Muziic ! Ungefär som spotify, fast J tycker det är bättre. Jag litar på honom. Middag bestod av ugnstekta grönsaker; Morötter, palsternacka, rödbetor, rödlök & några potatisar. Saltrulle som jag skärde i skivor & stekte med salt & peppar. Halloumiost samt sås av porter & vin. MUMSIGT ! Till Dessert blev det Ben & Jerry, Cookie Dough samtidigt som vi såg halv åtta hos mig....






Förresten, är det någon av er som har erfarenhet utav skeppsgolv ? Vi funderar på att lägga det i den nya lägenheten.




Kommentarer
Emma

Riktigt fina vinglas.

Madde

Oscar tjatade mycket & länge om att vi skulle lägga skeppsgolv i hallen i vår lgh när vi renoverade den.. Men han fick inte riktigt igenom det då jag inte tycker det passar i en lgh ;) Smaken är givetvis som baken & tycker man om sånt golv tror jag säkert det blir fint! Har dock lovat Oscar att vi ska kan ha sånt golv i nått rum när vi flyttar/bygger hus.. :) Kram

Sara

Madde; Vi blev lite förtjust i just skeppsgolvet efter att vi varit på en lägenhetsvisning! :-)Hoppas allt är bra. KRAM

Pernilla Pramberg

Wii vilken trevlig blogg! Önskar jag med kunde dricka rödvin.. men men de får vänta tills på lördag! hihi



Ha en fin dag! =D kram




Kom ihåg mig?