Sjuksköterskansdag!


Kl. 16:23 |
Godmorgon. Förresten, vet ni vad ? Idag är det sjuksköterskans dag & på mitt jobb firas det med att alla sjuksköterskor ska samlas någonstans & där hålls det tal samt bjuds på tårta. På avdelningen firas det med att ha ett sjuksköterskemöte samt fika. Hur firar ni ?

Yisses vad jag har sovit konstigt idag. Har drömt massa otäck så jag har vaknat lite av & till. Men lyckades ändå ligga till strax efter 16.00 Kanske lite för längen med tanke på att jag & J skulle mötas på gymmet 16.45. Som tur är så har han fått slutat lite tidigare & är nu påväg hem!  Idag ska vi iaf köre Biceps & triceps (Bicce & tricce;-)). Att jag har träningsvärk i bröst behöver jag nog egentligen inte ens nämna ?






Kommentarer
Ann, fd granne på Jägargatan 20 :)

Mäh, inte ett ljud om det på avd 27, Sös, idag! Vad är detta, vi som brukar vara så bra på att fira :) Hoppas tårtan var god, och grattis :)




Kom ihåg mig?