Sen lunch


Kl. 15:07 |
Bli inte förskräkta nu när ni se en liten del av våra balkongmöbler. De har blivit så solblekta & jag har inte satsat på att göra så fint med blommor i år eftersom vi ska snart flytta ;-) När vi flyttar kommer dessa skruttisar att kastas & jag vill ha VITA på min nya balkong. Dessutom måste de vara mindre.

Jaja, det blev lunch ute i solen. Det var ju roligt så längen det varade om jag säger så ;-) När jag hunnit halvvägs så ser jag hur det börjar komma några getingar, så jag fick fortsätta äta inne. Suck..



Det blev kall laxfilé med grönsaker & H2O ! Förresten, någon av er som har läst bocken Om jag kunde drömma? Jag ÄLKSAR filmen & nu vill jag att den andra ska komma på bio. Någon som vet när den gör det ? Edward Cullen ;-)

Nu ska jag börja RULLA håret, hoppas på bra resultat!




Kommentarer
Anonym

20 november 2009! ;-)

Sara

Anonym; Ååå vad jag längtar! Alldels för långt dit ;-)




Kom ihåg mig?