My off day


Kl. 00:01 |
Vart har denhär dagen bärt av då? Vaknade runt halv ett men kom inte upp ur sängen förrän halv tre ;-) Soffan var väldigt skön, Tyra show (Beyonce var gäst) & topmodel. Efter att jag kom hem från en powerwalk i duggregnet så slog åskan ner i lägenheten & internet ville inte fungera mer. Men nu så är det igång igen ;-) Fick besök av L & söta N. Slängde ihop en omelett med "det som fanns i kylen". B.lal rostbiff, lök & färska champinjoner. Givetvis blev det kvar så nu har vi frukost till i morgon :-) Nu har Grey´s precis slutat & det har ju verkligen blivit bra. Tänk när den serien precis börjat, gillade jag det inte alls. Ännu en sjukhusserie, tänkte jag! Så nu ångrar jag mig lite att jag inte följt med från början.

Vi hörs i morgon! :-)




Kommentarer



Kom ihåg mig?