Mot sidsjön!


Kl. 17:11 |
Hej på er! Här sitter jag med toffsen på sne & i min morgonrock. Har precis ätit frukost & nu känner jag mig pigg & piggare känner jag mig då jag tittar ut genom fönstret. Så därför ska jag svitcha om nu till träningskläder & bege mig mot sidsjön för en runda!

Vi hörs senare.



Här satt jag på en bänk & solade vid Sidsjön för någon dag sedan då jag gick dit. Underbart väder! Sidsjön kan jämföras med Lillfjärden i Hudiksvall, men sidsjön är större så det är lite längre. Dock ligger inte sidsjön i stan som lillfjärden gör. Någon sundsvallsbo som brukar powerwalka/jogga någon annan slinga? TIPSA mig gärna, kan vara roligt med variation!




Kommentarer
sanna

finns ett spår nedanför big boy efter selångersån som går mot granlo, sedan fortsätter det en mindre gångstig mot bergsåker.. väldigt mysig väg att gå och gulliga små hus efter vägen!


fast väljer du att gå där så ha med dig sällskap eftersom det inte är lika mkt folk där som i sidsjön ifall man skulle möta en snuskis! :-)

Sara

Sanna: Där har jag faktiskt gått när jag var student & bodde på förrådet :) Hade helt glömt bort. Tack så mycket för att du påminde mig :-)




Kom ihåg mig?