Rubriklös


Kl. 21:47 |
Snart är denna söndag över & imorgon är det måndag, vilket innebär ny fräsch vecka. I morgon börjar jag jobba nätter, tre stycken blir det & sen ledig tre. Den här veckan ska jag & J börja träna tillsammans igen & det ska bli riktigt roligt. Bröst står på schemat i morgon eftermiddag & det ser jag framemot. Jag antar att vi kommer köra måndag-fredag & splitta upp varje muskelgrupp per dag, Like the old days!



Tända ljus & almanackan i högsta hugg. Har skrivit in sommarschema & plötsligt insåg att jag kommer vara en blekfis i sommar.




Dagens middag blev på Biteline. Bruschetta med grillad kyckling & Mozarellaost. Tomater, rödlök, sallad & balsamico. Det var riktigt gott & den landade väldigt fint ;-) Hockey matchen visades & vi fick se sverige ta brons, KUL!

Nu ska jag NJUTA av filmen på 3:an, Galen i kärlek. Amerikansk komedi med Jack Nicholson, som jag inte skulle få se om J var hemma ;-)




Kommentarer



Kom ihåg mig?