Matdagbok


Kl. 20:21 |
Mål 1: 2 satsumas + en STOR kopp kaffe med mjölk
Mål 2: En grillad karré bit + sallad
Mål 3: Naturell yoghurt med lite linsonsylt + 2 finncrisp med smör
Mål 4: Kyckling med MangoChutney sås m sallad



Kvällsfika: 86% chocklad med en STOR kopp the

Ja som ni ser så blev det ingen vidare frukost eftersom jag sov över. Jag hann verkligen inte äta här hemma. Det enda jag hade i tankarna var att ronden börjar 9.00 & före dess MÅSTE jag hinna runt till alla patienter ;-)  Min plan var att försöka hinna med att äta frukost, men jag fick slänga i mig två satsumas & vad goda dom var! I mitt yrke försöker man hela tiden att ligga steget före, oftast så funkar det inte eftersom det dyker upp saker hela tiden som måste fixas.

Strax börjar Grey´s Anatomy & enligt en arbetskamrat så kommer säsongsavslutningen vara riktigt spännande ( hon har sett hela säsongen ).




Kommentarer



Kom ihåg mig?