En fin & duktig sjuksköterska


Kl. 17:57 |
Hej alla bloggläsare. Jag har precis avnjutit spenatsoppa med ägg & finncrisp. Nu väntar jag på att dagens första kaffe ska bli färdigt.  Om några timmar är det dags att åka till jobbet för att göra sista natten, sen blir jag ledig 3 dagar :-) J har åkt & fiska så vi ses inte förrän i morgon eftermiddag!



Igår vad det ju Sjuksköterskansdag. När jag kikade in i kylen på jobbet så står denna fina tårta där! Det känns jätteroligt att jobbet uppmärksammar denna dag. Tydligen är det jättestort i andra delar av världen. I går fick jag höra något väldigt fint av en patient & detta från någon som jag trodde aldrig skulle säga det. Men iaf så fick jag höra att jag var en väldigt fin & duktig sjuksköterska & att denne kännde sig väldigt nöjd & trygg. HÄRLIGT! Jag levde på det hela natten & jag har nog känslan kvar i kroppen :-)




Kommentarer
Malin Viklund

Vad roligt, det är alltid lika roligt att höra fina kommentarer från patienterna :D Vart jobbar du, på sjukhuset?




Kom ihåg mig?