Bra musik


Kl. 00:41 |

Ikväll har jag bl.a lyssnat på musik från denhär skivan! Den är hur bra som helst & jag ser framemot när jag fört över några favorit låtar till min telefon så jag kan ta med mig dom runt sidsjön eller Ryggis ;-) Perfekt träningsmusik enligt mig & party musik också för den delen.




Well Well, säger väl godnatt med detta inlägg. Tack för idag & vad ROLIGT med era besök idag, besöksrekord faktiskt! Är det bilderna ? Eller vad är det som gör att ni kikar in hit? :-) Jaja, vilket som så är det ju roligt att några läser det jag skriver ;-)





Kommentarer
Vickan

Haha, som om du kör på never ever! Du gör ju inte annat än tränar och käkar nyttigt, jag är imponerad:)





Fika imorron, jag vet inte. Tror mamma hade nån plan, men du kan väl höra av dig när du är vaken och så?




Kom ihåg mig?