Sista svamparna...


Kl. 19:52 |
I dag tog J de sista svamparna (kantareller) från frysen & gjorde en riktigt god äggröra! Jag tror han använde sig av 4 ägg, vispgrädde, upptinade kantareller, hackad gul lök & körsbärstomater. Han blandade allt tillsammans i en skål. Salta & peppra. Sen stekte han det givetvis i en stekpanna tills det blev klart. Naturligtvis hade han sparat några kantareller som fick stekas för sig. OH MY GOD vilken god smak!  Den bästa äggröran hittils :-)



Nu längtar vi till hösten så vi kan plocka svamp & fylla frysen!

Jag har tänt ljus här hemma & vi ligger i soffan & bara slappar. Förhoppningsvis ska vi se en film, VALKYRIE med Tom Cruise. Desperate Housewhife kl 21.00 på kanal 5 får inte missas. Jag jobbade natten förra tisdag så jag missade premiären.

Har ni haft en bra dag?




Kommentarer



Kom ihåg mig?