My new shoes made my day!


Kl. 19:49 |
Hej alla bloggisar. Jag sitter nu & dricker en vamt kopp the & äter mörkchoklad med nötter i medans jag spanar in J när han packar sin resväska. Han drar till Åre i morgon & kommer hem på söndag! Vilket betyder KF= killfritt! Men jag jobbar lördag & söndag natt så nå roligt kan jag ändå inte hitta på.

Idag när jag var påväg till jobbet, skulle jag ta bussen. Promenaden ner var riktig blöt så mina skor läckte in vatten. Eftersom jag hade lite tid över sprang jag in på wedins som jag tycker förövrigt har blivit en riktig tråkig affär, vad har hänt? Iaf så hitta jag ett par skor som jag har letat efter men aldrig hitta de rätta. Ordinarie pris 995:- jag fick dem för 249:- KAP KAP KAP! Eller vad säger ni?




Hur snygga kommer inte dessa bli till ett pat jeansleggings eller ett par stuprör? Jag är SÅ nöjd!! :-) The shoes made my day!  ♥




Kommentarer



Kom ihåg mig?