Lite tankar om träningen...


Kl. 21:10 |
Gokväll. Båda lägenheterna var verkligen jättfina men som jag anade var de inte tillräckligt stor för oss. Egentligen behöver vi inte större än en 2:a eftersom vi bara är 2 :-) Men vi har bestämt oss & en 3:a ska vi ha. Så det är bara att fortsätta leta!

J kommer snart hem med ingredienser till morgondagens matlåda. Att ställa mig & laga mat denhär tiden har jag egentligen lust med, men jag tror det går snabbt. Detta ska tillagas & pytsas i matlådor.

Tänkte skriva ner några rader angående träningen. Suck! Jag känner inte igen mig själv, jag saknar träningen samtidigt som jag hatar den. Någon som känner igen sig? Jag har haft ett rejält glapp nu & varit en latmask, vilket gör det ännu svårare att komma igång. Jag läste någon stans om tips för att komma igång igen & ett tips var att lägga pengar i en liten ask för varje pass & sen köper man sig något för den summan. Min första tanke var att lägga en 10:a varje gång & sen till helgen köpa godis för det. Ingen träningen under veckan = INGE GODIS! Ju större påse jag vill ha ju mer måste jag träna.

Vad är dina bästa tips hur jag ska komma igång med träningen igen? Jag behöver din hjälp!




Kommentarer
Mikaela

Jag går ibland till en personlig tränare på mitt gym som jag gillar, får ett nytt träningsprogram baserat på min egen kroppsvikt, gummiband, fria vikter och pilatesboll istället för styreträningsmaskiner. det ger en riktig kick!




Kom ihåg mig?