Godkväll kära bloggisar


Kl. 22:10 |
Godkväll. Jag har legat i gästrummet med tändaljus & myst till Halv åtta hos mig, Diagnos okänd & Grey´s såklart. Det har varit en riktigt soft dag (ja förutom min lilla ansträngning på gymmet. Men jag är glad att jag kom iväg). Imorgon är jag också ledig & funderar på att ta en tur på stan. Lite shopping skulle inte sitta fel. Kanske den snygga kavajen på Carlings finns kvar? Eller ska jag ta bussen ut till birsta & åka med J hem när han slutar?



Snygg klänning från stylebystars! Den skulle gärna få hänga i min garderob. Just nu tycker jag inte om att kika in där, jag vill göra en STOR rensning, sälja & KÖPA NYTT!

Skulle ni vara intresserade att se plaggen om jag skulle lägga ut här före på tradera?

Snart blir det sängen, hoppas ni haft en riktigt bra kväll. I morgonbitti kommer ett recept på en god frukost! Godnatt




Kommentarer



Kom ihåg mig?