Elle hem i brevlådan


Kl. 14:52 |
Igår hittade jag ett erbjudande som jag inte kunde låta bli! Jag kommer få hem Ellerinteriör & Elle  i ett år för endast 298:- Det är ju hur bra som helst! Elle interiör hoppas jag ska inspirera mig inför vårat lägenhetsköp.




Idag hade jag planerat att sova till bara 13.00. Men icke...14.30 kom jag upp. Under nattens pass var jag piggare än någonsin & när jag kom hem trodde jag inte att det skulle bli någon sömn allt. Jag var inte trött. Men när jag väl fick somna så tog sömnen mig med storm! Nu ska jag göra mig ordning & hämta korten vi framkallat, ni vet dom under ytan ;-)

CIAO!




Kommentarer
anna

Vart hittade du eller erbjudandet??? kram

Madeleine

Här trillade ELLE in häomdagen och idag kom Damernas. Älskar att få tidningar=)



Söt blogg. Kraam




Kom ihåg mig?