Diagnos okänd..Greys...


Kl. 20:13 |

Jag har verkligen haft en toppendag. Efter att jag hämtat J på jobbet åkte vi till IKEA för att spana in sängarna. Vi kom hem med en ny service , ljus & batterier. Vi fyndade riktigt, alltihop blev 302 :- !! Jag har previs avnjutit en god middag & smuttar på ett glas rött i våra nya vinglas.

Nu börjar Diagnos okänd som har premiär. Sen är det Grey´s, min kväll är räddad ;-)  Det blir bara mys ikväll i soffan med J, det har ju inte blivit så att vi har hunnit umgås nu när jag jobbat nätterna & det ska bli RIKTIGT MYS att få sova tillsammans igen :-)



Min skitiga dataor! I know... Färska tulpaner får mig att le lite extra här hemma!



Myser i min Heidi Klum Tee. Usch vad blek jag börjar bli ;-) Tror jag måste leta upp mitt solkort som jag har på EGO!


NJUT KVÄLLEN! Det ska jag göra...





Kommentarer
Kristin

Hejsan! Är du sugen på en ny bloggdesign? Just nu har jag försäljning och auktion på två jättefina och avancerade designer i min blogg. Klicka på länkarna nedan för att se dem.



http://liddie.blogg.se/2009/february/saljes-2.html#comment



http://liddie.blogg.se/2009/february/saljes-1.html#comment



Vill du ha din blogg extraordinärt designad med DINA instruktioner kostar det endast 200 kronor, alltså kanske värt att få det exakt som du vill? Tryck då på Beställa Design-knappen i min header för mer information. Ha en bra dag!




Kom ihåg mig?