Badrum


Kl. 14:27 |
Låt er inspireras av detta badrum. Den dagen vi ska renovera ett badrum ska jag ha matt svart klinker & högblanka vita väggar av kakel. Inte så mycket krusiduller, stilrent & fräscht ska jag ha det. Murgrönan som hänger ned från takfönstret gör sig riktigt rätt. Ett badrum i min smak. Långt ifrån vad vi har nu ;-)

Jag skulle inte tacka nej till att få krypa ner detta bubbelbadkar just nu. En skön ansiktismask, tända ljus & ett glas bubbel ;-)







Bilder: Hemnet.se

Småromantisk stjärnhimmel. Kanske skulle vara fint i sovrummet också? INSPIRERAS!




Kommentarer
Anna

Okej, vet att finns några lediga här i närheten :) Grannlägenheten till den vi köpt nu var ledig i samma veva som vi köpte våran men den gick snabbt iväg den med :)



Men, är du säker på att det är Converse Light? Har kikat på Ellos och hittade inte dom där, bara vanliga Converse :)

erika

underbart med ljusen i taken!




Kom ihåg mig?