090324


Kl. 18:06 |
Godeftermiddag på er. Hoppas ni har haft en bra dag på jobbet, skolan eller hemma. Min dag har varit skaplig, inte lika jobbig som i igår kväll. Mycket skönt. Blev 30 min övertid, som det oftast blir pga APT möte.

Vi ska strax ta en promenad ner till EGO & ta en solning, jag kommer bli så avslappnad så jag kommer somna! Jag kommer uppdatera lite under kvällen, så håll utkik! Det kommer bli ett inlägg om Chicyklänningen samt om LCHF!

På återseende

Update: Hemma från solningen. Nu är jag en pepparkaka. Lyckades få det bästa solariumet. Nr 1! Nu ska jag placera mig i gästrummet, Johan ska spela nya spelet, jag klagar inte. Tänk er, få koka en kopp the & krypa ner i en säng &  få se precis vad jag vill på tv´n. Troligtvis kommer jag somna före Desperate ;-)




Kommentarer



Kom ihåg mig?