Sidsjön, here i come


Kl. 13:17 |

Nu väntar ett varv runt sidsjön i det härliga vädret. Före ska jag åka till den nya lägenheten & fixa en grej. I går provade vi ett ut av alla spår på södra berget! Vi följde 5 km den oranga. Den kan jag verkligen rekomendera. Första delen var rätt så mycket nerför, sen blev det några riktigt långa branta backar att bestiga. De sista 2.5 km var rätt så flacka. Helt perfekt, men oj så slut jag blev ;-) De branta backarna tog döden på mig, medans J kuta upp för dom. Jag hade tänkt att ta tid på hur längen vi höll på, men både J & jag glömde bort det.



När jag kommer hem ska jag ha en storrensning i min garerob. Spara, kasta, ge bort (Erikshjälpen) kommer vara mina alternativ. Det som jag ska spara men troligtvis inte kommer använda före vi flyttar ska jag packa ner i resväskor.

Mot sidjön var det !





Kommentarer



Kom ihåg mig?