Igår blev det vårruset


Kl. 11:06 |
Jag kan aldrig öppna någon av våra balkongdörrar, det kommer ALLTID in en geting. Det ska bli så skönt att snart få flytta härifrån, förhoppningsvis finns det inte lika många getingar vid våran nya balkong.

Igår sprang jag vårruset. Min plan var att ta en 5 km powerwalk, men det blev jogging/springa istället. Det gick bra & det var en väldigt rolig stämmning. Efter halva biten fick jag till ett bra flås & det gick hur bra som helst. Efterråt blev det pickníck & vi var några som blev kalla (efter att vi svettats) så vi gick in till jobbet & fika ;-) Nästa år ska jag också vara med & då ska jag springa snabbare ;-)  Vilken tid springer du 5 km på ?






Kommentarer
Sofia W

jag sprang på 29 min....det var min bästa tid.... men det är alltid roligt att föröska tänka att man ska springa snabbare nästa år




Kom ihåg mig?