Två hungriga vargar på IKEA


Kl. 21:18 |


Egentligen talar ju bilden för sig själv ;-) Så GOTT det var! När man renoverar & fixar så är man inne i det så man glömmer bort att äta. När man sätter sig för att vila så känner man hur magen skriker.

Idag har vi nästan fått upp alla lister. Det fattas bara i vardagsrummet nu, det får vi fixa i morgon. Men ALLA är målade! Äntligen säger jag. Det har varit det värsta av allt, nu vill jag inte måla nå mer plankor på väldigt väldigt längen.
Det blev som ni förstår en tur på IKEA & en väldigt lån sådan. Det blev mycket funderingar angående vårat sängval. Skulle vi köpa bara stomme eller köpa nytt av allt? Madrass + bäddmadrass ?
På torsdag hämtar vi den! Det kommer bli så bra :-)

Nu ska jag fortsätta pyssla på lite här hemma, ska bära ner lite saker till förrådet & sen försöka få J att hänga upp en gardinstång i köket, tror ni jag lyckas ?



J spelar Ps3




Kommentarer



Kom ihåg mig?