Myser i soffan


Kl. 20:50 |

Hej på er! Nu ligger jag nergosad i soffan med pc i knä & en kopp thé i handen. J har köpt en nytt spel till Ps3 & jag måste hålla honom sällskap. Det är ett läskigt spel så jag förstår inte hur han ens köpte det. Har kikat runt lite på IKEA.se nu & sidan verkar inte fungera vidare bra. Jag ville kika runt på bokhyllor & en stor tavla att ha på en vägg i vardagsrummet. Ett väggord till köket ska jag nog beställa ikväll, men det är så svårt att bestämma sig ;-)
 


Ursäkta röran bakom mig i hallen! Här kommer en sen dagens som jag tänkt visa er tidigare då det inte gick att föra över bilderna. Linne- Topshop, Shorts- Queenpeach.se Skor- Dinsko



Mina favoritskor just nu! Fransar is the shit ;-)

På torsdag bär det av mot HUDIKSVALL! Ska bli trevligt att träffa Carro :-)





Kommentarer



Kom ihåg mig?