Lite update...


Kl. 22:01 |
Det blev en liten tur på stan för att fixa lite to do, b.la köpa födelsedagpresent till morsan. Nu är det fixat & det känns skönt. Sprang in en sväng på Gina för att kika på rean, men tror ni det blev nå plagg därifrån? Ne! istället blev en tröja + en tee för ordinariepris. Perfekt inför trippen hem till Glada Hudiksvall.

Till middag provade jag ett recept på Lax som jag hittat på Arla.se Jag kan verkligen rekomendera er att tillaga laxen genom att; Riv skal från en citron. Pressa saft från den. Häll i lite flingsalt. Blanda ihop & pensla över laxen. In i ugn ca 15 min, Det blev så smarrig!! Det kommer vi göra fler ggr!



Till höst ska det tränas ben, det kan jag lova er ;-) iaf så blev det såhär när jag skulle fara ner på stan en sväng!  Jag skulle vilja ha linnet i vitt också...en favorit i garderoben!

Linne - Lindex
Shorts -  H&M
Franssandaler- Din sko
Väska- Åhlens



Kvällsfika på balkongen med boken. Cupcakes & nej, jag har inte bakat dom! Citronmaräng var godast, jag ska köpa mig en bok med recept i & prova. Det kan väl inte vara så svårt, eller ? Frågan är om någon skulle våga smaka ?


Förresten, är det någon av er som såg programmet från Öland när kronprinsessan firades? var det någon av er som vet vem det var som satt previd våran prins?




Kommentarer



Kom ihåg mig?