En riktig MYS fredag


Kl. 01:33 |
Vilken mys kväll vi har haft. Ätit massa gott, sett på en riktigt bra film på svt, Gisslan & bara myst i soffan. Kan väl säga att vi har firat inflytten. Skumpan vi drack var den godaste på väldigt längen & den fick vi som inflyttningspresent av våran mäklare. Det är det lilla extra som gör det !

Nu ska jag krypa ner i sängen, morgondagen kommer bli en bra dag! B.la ska jag ta en morgonpromenad, gå ner på stan & köpa ett par skor. Sen på kvällen ska jag träffa S & dricka Rosé i värmen på  någon uteservering. Det kan inte bli så mycket bättre! :-)



Ostar, Rökta räkor, Champagne, Aioli, Vindruvor & kex



Räkorna hitta jag på kvantum, riktigt goda. Synd att det var så mycket rom på dom, blir så jobbigt att skala ;-)



Våra glas som vi skålade med på södra berget då vi firade 1 år! Tänk i år firar vi 3, år tiden går snabbt.




Kommentarer



Kom ihåg mig?