1:a semesterdagen


Kl. 10:35 |
Godmorgon. Vad härligt det känns med semester. Jag har aldrig haft semester under sommaren tidigare så det blir lite som en premiärsemester. Varje år har jag jobbat så att alla andra kan ha semester, ända sedan jag kom in i arbetslivet, alltså sen jag var 15 år! Även om den bara är i 14 dagar (åkte ju till Thai i vintras så där rök tre veckor).

Idag ska vi som vanligt pyssla på med lägenheten! Fixa golvet, sätta upp de målade listerna. Måla kvar dom som jag inte har orkat (det är ju så tråkigt!) Förhoppningsvis avslutas dagen på IKEA! 



Är det några andra som går på semester idag ?




Kommentarer
Emelie

jag har en minivecka nu som jag snålat ihop till med lediga dagar & 2 semesterdagar. sen har jag "riktiga" semestern sent sent i augusti :/. känns som år och dar dit. hoppas du får en bra semester! hörde att du hade en tipptoppgranne ovanför dig också =). kram!

Emelie

hah. tack! självkritisk som man är tycker jag att jag är värdelös när det gäller dokumentation. men var det här ifrån sthlm? världen är väldigt väldigt liten :). kram.




Kom ihåg mig?