Tränig VS LCHF


Kl. 19:20 |
Idag har jag inte hållit LCHF dieten riktigt som jag ska. Det finns faktiskt en orsak till det, jag firar! Sedan jag började i måndags har jag gått ner 1.3 Kg! För mig känns det lite mysko eftersom det jag stoppar i mig är så fett. Jag är uppväxt i att man ska äta så lite fett som möjligt & light produkter. Tänk vilket bullshit!

Hur går det att träna?

Veckan som har gått har jag faktiskt inte tränat så mycket som det var tänkt ;-) Det har endast blivit ett spinning pass & en promenad på 45 minuter. När jag körde spinningpasset i måndags kände jag inte direkt någon skillnad på min ork, jag orkade nog lika mycket som jag annars brukar göra. Visst behöver kroppen kolhydrater när man tränar. Jag tror att vill man så är det nog inga problem att stoppa i sig lite kolisar före & efter träningspasset. Eller varför inte en proteinshake? En halv shake före & en halv efter? Sen är det ju individuellt också, känner du att att du behöver ladda med lite kolisar så gör det då. Gör som kroppen säger. Det är nog bäst.

Läs här om du vill veta mer om LCHF & träning!




Boken kommer självklart få komma hem till mig!




Kommentarer
Anna

Tack :) Skönt att städa bort julen!




Kom ihåg mig?