Skönt spinningpass!


Kl. 19:47 |
Här hemma doftar det kantarellsås. Så gott ska det bli med en sen middag! Spinningpasset gick bra, det tog lite tid för kroppen att komma igång. När jag väl kom i gång så kändes det jättebra! :-) När vi hade stretchat & jag var påväg ut hörde jag hur bänken ropade lite på mig. Jag var tvungen att gå ner till gymmet & köra lite bänk, å vad skönt det var!

Mitt matintag Dag1:

Frukost: Omelett med kokt skinka. En tallrik Fil 3 %. En kopp kaffe med mjölk
Lunch: Tonfiskröra med majonäs. Salt & peppar
Middag: Kycklingfilé med kantarellsås & vitlöksfrästa grönsaker
Efterrätt: Kaffe med en klick vispgrädde

Nu ska jag börja frästa vitlök i en storklick med smör! :-)




Kommentarer
Anna

Mm! Ska gå till Brödfixar'n vid oss imorrn och kolla om dom har några trots tiden på året :) Hur är det med dig?




Kom ihåg mig?