Semestersvenskar


Kl. 20:20 |
Just nu på kanal fyra är det semestersvenskar. De befinner sig i THAILAND & vi får följa reseledare & resenärer. Det känns lite som att kanal fyra "härmar" kanal fem med färjan.

Min hjärna spelar mig ett spratt. Jag är inte alls hungrig men min hjärna tänker bara på kladdkaka! För att få bort det så har jag gjort en liten sen dessert till middagen. Kaffe med vispadgrädde & kanel. En bit Brieost. Och här kommer kvällens FUSK, hallon i vispadgrädde. Det är hallonen som är fusket, frukt & bär höjer blodsockret, inte bra!



Jag måste erkänna att det känns så konstigt att det är hallonen som är fusket & inte grädden ;-)

Förresten visste du att med hjälp av LCHF kan du bli fri din diabetes? Är det inte helt galet? Tänk vad kosten kan göra mycket! Galet.




Kommentarer



Kom ihåg mig?