RUBRIK?


Kl. 19:32 |
J spelar hockey & jag läser bloggar fast ögonen helst av allt vill gå igen. Magen har lugnat ner sig & har inte kännt av den nu på ett tag. Om jag känner den rätt så kommer den göra sig påmind igen inatt, as always! Vad gör ni ikväll? Om en minut börjar satc & sen är det topmodel på kanal tre. Jag är inget fan av topmodel, men det funkar. Man får alltid ett gott skratt.

Hmmm...egentligen skulle jag befinna mig på Rådhusgatan nu på fackmöte med sjuksköterskorna på jobbet. Vi skulle äta Itialenskbuffe,bada bastu & bubbla. Jävla mage.

-Sara




Kommentarer
Milla

hej igen.. är de visst mkt protein & fett man ska äta beräknat under dagen? så man vet hur mkt man ska få i sig så man ej äter för mkt..



Kram

Sara

Camilla: Inte vad jag vet :) Du äter ju tills du blir mätt, inte mer. I maten du lagar ska du ha den fetaste varianten med minst kolhydrater. T.ex äkta smör, röd mjölk, 3% fil, 40 % grädde. Jag tror att äter du tills du blir mätt så blir det inte för mycket av det goda :) Visst låter det helt otroligt :-)




Kom ihåg mig?