Ikväll = Myskväll


Kl. 20:20 |
Ååå, det känns så himla skönt. Jag har tagit en lång varm dusch & ska krypa ner i soffan alldeles strax med kudde & tjockt varmt täcke. Vi ska se film, The curious case of Benjamin med Brad Pitt. Jag tror den kommer vara riktigt bra. Först när J berätta om den tyckte jag den lät lite mysko, men efter att jag såg trailern på tv så ändrades det!  Vad gör ni ikväll?




Det blev en kall promenad hem från jobbet idag. Det tog mig 45 minuter. Alldeles för längen , men jag skyller på att det var halt & det var faktiskt första gången jag går hem från sjukhuset. Jag har inte hittat alla genvägar än ;-)

J är & köper snus för han har slut. Har jag tur köper han med sig 80% choklad till mig som jag kan smaska på till filmen. Inte för att jag direkt känner ett sug (tack vara LCHF så har jag jämn sockernivå hela dagen) bara för att jag tycker det är så gott. Och det är ju onsdag, lillördag ;-) Har jag tur så...




Kommentarer



Kom ihåg mig?