Happy "Lilllördag" :-)


Kl. 11:43 |
Godmorgon bloggisar. Här sitter jag i soffan & äter en sen frukost bestående av en kopp kaffe med grädde, 3% filmjölk med en skvätt grädde i. För att lyxa till det lite extra blev det ett kokt ägg med ekologisk majonäs. Yummie! Igår kunde jag inte äta någon frukost alls eftersom jag har haft så ont imagen & mått illa. Vilket jag även gjort inatt. Men nu fick jag tvinga i mig frukosten & det känns ganska så bra. 

I går blev det inte en så LCHF dag precis, jag åt alldeles för lite & alldeles för mycket kolhydrater. Dr Dahlqvist skulle gått i taket om hon såg min toast med vitt bröd ;-) Sen att J kom hem med en Maxburgare det ska vi inte ens viska om. Jag älskar honom. Han vet vad jag behöver när jag har legat hemma hela dagen ensam.

Nu är det inte många dagar kvar med LCHF innan vi åker till THAI. I värmen kommer jag äta vad som faller mig in. När vi kommer hem igen kör jag på igen. Jag tror dessutom att J är sugen på att börja köra LCHF (fast han äter det nu). Men bli mer striktare.

Så, vad ska jag göra idag?  Vad ska ni göra idag? Vad står på eran LCHF meny?




Kommentarer



Kom ihåg mig?