Det blev birsta...


Kl. 19:01 |
Istället en sväng på stan blev det en sväng på Birsta. Var in på indiska & därifrån fick denna snygga väst följa med hem. Farfarströjan jag har på mig gick loss på 129:- Snygg den också men fick stanna kvar i affären. Passa på!






Dagens outfit. Min favorit tröja från Lindex.



Inne i provhytten på Indiska, provade en långklänning. Kom sen på att det kan jag köpa i Thailand. Fick stanna kvar fast det var halva reapriset!



Dessa snygga dojjor som finns på dinsko hade jag beslutsångest om. Det tog mig säkert 30 minuter att bestämma mig. Jag stod i kö & klev ur kön ca 3 ggr. Det sluta med att de fick stanna kvar. Jag ångrar mig lite nu ;-) Så SNYGGA!



Min middag på biteline. MUMS!

Nu ska vi lägga oss ner i soffan & se på film som vi hyrde med oss. Ska bli så mysigt. Så skönt med en lugn kväll hemma i soffan.




Kommentarer
Sara

Biteline har kanske dom godaste burgarna i den här stan. Mm-m!




Kom ihåg mig?