Dag nr 4


Kl. 19:40 |
Hej å hå! Vi har nyss ätit jättegod middag som bestod av en gratäng med Broccoli, blomkål, grädde & riven ost. Till det blev det baconinlindade chorizokorvar! Riktigt mumsigt. Idag har jag varit lite seg & hängig, själv så tror jag det beror på mina tidiga mornar. Kliver upp halv 5, det sliter. Men jag ska väl bli van? I går gick jag & la mig nio, tråkigt. I morgon är det sista dagen jag kliver upp tidigt, sen är jag ledig 2 dagar! YIPPE!!!! :-)

Fick en frågan av Madde om jag orkar tränan nu när jag äter LCHF. Det ska få bli ett eget inlägg tänkte ja. Lite senare. Har vi tur så blir det ikväll.

Ok här kommer dagens matintag:

Frukost: Fil 3 % med några skvättar grädde i. ( Det var faktiskt gott!)
Mellanmål: Filbunke 4 % & kaffe med mjölk
Lunch: Köttfärsgratäng (rester från gårdagen)
Mellanmål: 2 skivor Brieost
Middag: Broccoli & blomkålgratäng. Baconinlindade chorizokorvar.

Dags att ta reda på disken...




Kommentarer



Kom ihåg mig?