Dag nr 2..


Kl. 23:39 |
...med min LCHF diet & det funkar bra. Det som jag redan märkt är att min mage är mycket bättre. Den blir inte lika uppsvälld som den brukar bli efter varje måltid. Jag har nyss kommit hem från jobbet & har haft en riktigt bra kväll. Denna vecka ska jag ha en student t6 med mig. Jätteroligt! Han går sin sista vecka med mig.

Innan jag for till jobbet idag köpte vi en ny kamera & jag är verkligen nöjd. Nu ska jag bara lära mig hur man gör med den. Så nu hoppas jag det blir mer bilder här!

Dagens matintag:

Frukost: 1 tallrik fil 3%. Kopp kaffe med grädde. 4 ostskivor med smör.
Lunch: Filbunke 4 % samt en näve nötter
Middag: Kycklingfilé med kantarellsås & frästa grönsaker (rester från igår)
Mellanmål: 2 ostskivor med smör.
Kvällsfika: 1 ägg med majonäs. Ekologiskt.

Anledningen till att det blev en filbunke till lunch var för att jag planerade helt tokigt. Jag hann inte äta innan vi for & shoppade, så det blev panikshop på sjukhuskiosken :-)

Hoppas ni har haft en bra dag. I morgon ska jag på spinning efter jobbet. Ska bli skoj. Tro det eller ej men jag har träningsvärk efter bänken i går ;-) *skratt*

Nu ska jag mysa med J innan jag ska lägga mig för att läsa. Ska upp väldigt tidigt i morgon. GODNATT




Kommentarer



Kom ihåg mig?