Blondinbella ut ur Let´s dance&en sen kaffekopp


Kl. 13:42 |
Igår hade vi en trevlig kväll hos L & D med thai mat, coco cola zero & en stor påse lösgodis. Och Let´s Dance såklart :-) Jag tror att alla jubla när Blondinbella åkte ut, medans jag tyckte lite synd om henne. Men det gör jag om alla som åker ut ;-) Senare när det var dags för att åka hem gick grabbarna på Bishops & drack Whiskey, nästa gång är det tjejernas tur igen!

Jaha, vad ska göras idag? Nu sitter jag med en alldeles för sen morgonkaffe bredvid mig, men jag har hunnit göra mig ordning för dagen. Kl 16.00 blir det biteline tror ja, käka god mat & se på timrå match.  Det blir snart en sväng ner på stan, jag ska gå förbi spamaskrosen & se om de har någon tid för färg av brun & ögonfransar. Ute i sen tid, jag vet!



Dessa tjejer fick stanna hemma igår medans grabbsen tyckte det var deras tur att gå ut en sväng.




Kommentarer



Kom ihåg mig?